Hier een korte samenvatting van de regels rond om het posten op de monsterlijst en de win-acties,

Aanbieding

– Aanbiedingen op facebook mogen maar een beperkte tijd geldig zijn.
– Duidelijk formuleren waarover het gaat en welke tijd er aan vast zit (begin – eind datum)
– Facebook is nergens aansprakelijk voor.
– Hulpmiddel maken van aanbiedingen alleen gebruiken waarvoor het is bedoelt. (niet voor website/contact info promotie).

Promotie

Promoties mogen worden beheerd op pagina’s of in Facebook-apps. Persoonlijke tijdlijnen en vriendschappen mogen niet worden gebruikt voor het beheer van promoties (‘Deel op je tijdlijn om mee te doen’, ‘Deel op de tijdlijn van je vrienden voor grotere kans op prijzen’ en ‘Tag je vrienden in dit bericht om mee te doen’ zijn bijvoorbeeld niet toegestaan).

– Je mag dus personen vragen je bericht te liken, maar het delen mag geen vereiste zijn voor deelname (delen is lief mag dus wel).
– Naleving van geldende regel geving met betrekking tot promotie en alle aangeboden prijzen.
– Complete vrijwaring van Facebook voor elke deelnemer.
– Duidelijk aangeven dat het niet afkomstig is van Facebook.
– Persoonlijke tijdlijnen en vriendschappen niet bij betrekken (bijv. deel op tijdlijn van je vrienden voor een hogere winkanst, tag je vrienden etc.).
– Promotie op eigen risico

Beleid merkinhoud (inhoud van een maker/uitgever

– Alleen geplaatste toegang tot hulpmidddel merk inhoud.
– Moet hulpmiddel gebruiken om merken te taggen (Vooraf toestamming van het merk).

Mocht je er echt niet uitkomen, vind je hier alle richtlijnen voor Pagina´s waar je deze informatie terug kunt vinden: https://www.facebook.com/page_guidelines.php/?ref=u2u

https://www.facebook.com/notes/hoaxmelding/winacties-op-facebook-en-de-regels/194606584033447/?ref=u2u

 

 

 

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *