Nederlandstalige BEVESTIGINGSMAIL (Claudia / Babette)
Dag *NAAM CP*,
Super dat jullie met *PRODUCT* zullen deelnemen aan de Monsterbox van *MAAND* in België. Bedankt voor de bevestiging. Het staat alvast genoteerd! 😊
Wij zullen 8.500 Monsterboxen verdelen. Ik heb genoteerd dat jullie zullen deelnemen met *AANTAL STUKS* producten.
Indien je met 5.000 producten of meer deelneemt van één zelfde product (evt. mix varianten gecombineerd), kan je ook Consumer Insights verkrijgen. Als de oplage waarmee je deelneemt lager is dan 5.000 producten, dan kan dit om operationele redenen niet.
Mijn collega Kevin (CC) zal je de aanleverdetails bezorgen en de verdere opvolging van de Monsterbox op zich nemen. Hij zal je ook op de hoogte houden wanneer we de producten graag ontvangen en welke informatie we nog van je nodig hebben. Binnen enkele (werk)dagen kan je een mailtje van hem verwachten.
PS: als je vragen hebt over facturatie, dan mail je best naar facturen@limefactory.nl.
Zou je geïnteresseerd zijn in een van onze aanvullende Monsterbox-diensten?
Wanneer je deelneemt aan de Monsterbox, bieden we extra diensten aan om de bekendheid te vergroten, ambassadeurs te vinden voor jouw merk en/of diepgaande Consumer Insights te ontvangen.
• Media Package: Vergroot de bekendheid van je product door je boodschap te delen via onze nieuwsbrief en Social Media kanalen. Bovendien maken we gebruik van influencers die perfect passen bij jouw product.
• Tell-a-friend Package: Geef meer aandacht aan je product door tevreden gebruikers om te zetten in ambassadeurs. Elke Monsterbox-koper die positief reageert op jouw product, ontvangt een aantal unieke codes (door jou te bepalen) om te delen met anderen. Met deze codes kunnen ze gebruik maken van een cashback-promotie of deelnemen aan een wedstrijd.
• Consumer Insights Package: Verkrijg waardevolle marktinzichten via een op maat gemaakte vragenlijst. We kunnen tal van inzichten voor je verzamelen over bijvoorbeeld smaak en verpakking. We sturen deze vragenlijst naar alle Monsterbox-kopers of (indien gewenst) een segment van hen.
• Branded Box Package: Krijg volledige exclusiviteit met een speciale editie die alleen jouw producten bevat en volledig in jouw huisstijl wordt opgemaakt.
We horen heel graag van je als je interesse hebt in één van de beschreven diensten, zodat we je meer details kunnen bezorgen en in een gesprek de specifieke wensen en/of behoeften kunnen bespreken.
Wij hopen je hiermee van dienst te zijn geweest, en zien je reactie met belangstelling tegemoet.
Nederlandstalige AANLEVERDETAILS (Kevin)
Hi *NAAM CONTACTPERSOON*,
Zoals afgesproken kan je hieronder een mailtje terugvinden met de praktische details en informatie omtrent jullie deelname met *PRODUCTNAAM* aan de Monsterbox van *MAAND* in België
Praktische informatie
We hebben nog enkele vragen omtrent de deelname en levering van jullie product. Bij deze dan ook de vraag om het antwoordformulier in te vullen. Je kunt dit antwoordformulier altijd tussentijds onderbreken, maar graag pas versturen als alle vragen zijn ingevuld. We verzoeken je vriendelijk deze vragenlijst binnen twee weken in te vullen en te verzenden.
Details rond aanlevering
Gelieve de producten (en eventuele flyers) tegen uiterlijk *DD/MM/YYYY* op te sturen naar:
Mivas vzw Magazijn
T.a.v. Lime Factory
Plaslaar 41
2500 Lier
België
Openingsuren: tussen 8u15 – 12u15 en 12u45 – 16u. Contactpersoon: Greet Stroobants, +32 3 491 07 15 – mail: Varia.ompak@mivas.be , +32 (0)3 880 74 22
Gelieve Greet en mij een mailtje te sturen met bevestiging van de leverdatum.
PS: Indien jullie een groter aantal zouden leveren, zullen wij deze in een volgende editie bijvoegen of anders naar de voedselbank brengen.
Wij hopen je hiermee van dienst te zijn geweest, en zien je reactie met belangstelling tegemoet.
Nog een fijne middag verder!
Engelstalige BEVESTIGINGSMAIL (Claudia / Babette)
Hi *NAAM CP*,
Great to hear that you’ll be participating in the *MONTH* Monsterbox in Belgium with *PRODUCT*. Thanks for confirming! It’s already noted down. 😊
We will distribute 8.500 Monsterboxes, and I’ve noted that you will contribute with *AANTAL STUKS* products.
If you participate with 5.000 units or more of the same product (a mix of variants is also possible), you can receive Consumer Insights.
If the participation volume is below 5.000 units, this unfortunately isn’t possible due to operational reasons.
My colleague Kevin (CC) will provide you with the delivery details and handle the further follow-up regarding the Monsterbox. He will also keep you informed about when we would like to receive the products and what additional information we may need from you. You can expect an email from him within a few (working) days.
PS: if you have any questions regarding invoicing, please send them to facturen@limefactory.nl
Would you be interested in one of our additional Monsterbox services?
When you participate in the Monsterbox, we offer additional services to increase awareness, find ambassadors for your brand and/or receive in-depth insights.
- Media Package: Increase the awareness of your product by sharing your message through our newsletter and social media channels. Moreover, we use influencers who completely match your product.
- Tell-a-friend Package: Give more attention to your product by turning satisfied users into ambassadors. Every Monsterbox buyer who responds positively to your product will receive a number of unique codes (to be determined by you) to share with others. With these codes they can make use of a cashback promotion or participate in a contest.
- Consumer Insights Package: Gain valuable market insights through a customized questionnaire. We can gather numerous insights for you about, for example, taste and packaging. We send this questionnaire to all Monsterbox buyers or (if desired) a segment of them.
- Branded Box Package: Get complete exclusivity with a special edition containing only your products and complete in your corporate identity with your name.
Please let us know, so we can provide you more information and have a talk about the specific wishes and/or needs you have.
We hope this information has been useful to you, and we look forward to receiving your response.
Have a nice day!
Engelstalige AANLEVERDETAILS (Kevin)
Hi *NAAM CP*,
As agreed, you can find below an email with the practical details and information regarding your participation with *PRODUCTNAAM* in the *MAAND* Monsterbox in Belgium.
Practical details
We do have some questions regarding the participation and delivery of your product. We kindly ask you to complete and submit the questionnaire. You can interrupt this answer form at any time, but please do not send it until all questions have been completed.
Details regarding delivery
Please send your products (and eventual leaflets) at the latest Friday *DD/MM/YYYY* to:
Mivas vzw Magazijn
T.a.v. Lime Factory
Plaslaar 41
2500 Lier
België
Opening hours: between 8h15 – 12h15 and 12h45 – 16h. Contact: Greet Stroobants, +32 3 491 07 15 – mail: Varia.ompak@mivas.be / Kevin Kok– mail : k.kok@limefactory.nl
Please send an email to Greet and me to confirm when the goods will be delivered.
PS: when you will deliver a bigger amount of products, we will add the products to the next edition or bring it to the foodbank.
We hope this information has been useful to you, and we look forward to receiving your response.
Have a nice day!