Bespreek eind evaluatie
– Opvallende punten in de campagne?
– Wat vond men van de kanaalkeuze?
– Is de juiste doelgroep bereikt?
Consumer Insights:
– Check welke feedback men interessant vindt en of men uitgebreidere feedback zou willen bijvoorbeeld per leeftijd, of verdeeld op man/ vrouw of (Vlaanderen/ Wallonie in B).
– Check of contact verantwoordelijk is voor Consumer Insights, of iemand anders.
Doorlopen evaluatie typeform vragen, kijken of het handig is om samen door te lopen, of te bespreken of vragen of klant het nog wil invullen en belang voor ons aangeven. We kunnen ook de volgende punten bespreken:
- Voldaan aan verwachtingen?
- Verbeterpunten?
- Wat was goed?
Ga je deze evaluatie/ campagne intern delen en kunnen we daarbij helpen via one pager oid?
Algemene vragen achteraf
– Plannen voor volgende campagne? Vragen of ze collega’s weten die sampling overwegen.
– Hoe wil je benaderd worden en is het prima/ teveel/ te vaak?
– Waarom heb je voor Lime Factory gekozen?
Quotes/ review:
– Kunnen we in portfolio item cijfers delen en je naam en quote opnemen? En op LinkedIn delen/ taggen?
– Vragen naar referentie voor website en linkedIn tag bij case (en dan wel liken graag….) en Google rating via https://goodreviews.io/.
– Vraag of ze een Google review wilt toevoegen – https://g.page/r/Cf6YTEGQhsHMEBU/review
– Dit is de link naar de Google Review. Zou jij ons willen beoordelen op Google? Je helpt ons hier enorm bij!