Nadat je een kenmerk hebt aangemaakt, klik je in het linkervenster op ‘kenmerken’ vervolgens op ‘klant’ en dan op het kenmerken dat je hebt aangemaakt. Je krijgt nu een overzicht van de klanten die hieronder vallen:

Dan klik je op ‘Acties’ en kopiëren, dan krijg je het venster te zien met ‘Aanpassen’ en kun je kolommen toevoegen:

Nu kun je kolommen toevoegen die niet zichtbaar zijn. Klik op ‘+ Kolom toevoegen’:

Bij Entiteiten klik je bij Kenmerk op Relatietype. En vervolgens kies je voor Hoofdrelatie en Indien Organisatie:

In het venster daarnaast zie je Velden staan. En daaronder Aantal medewerkers. Daar klik je op. En je kunt dan uit het rijtje kiezen welke je wil toevoegen door op het rode plusje te klikken. Voor de Monsterbox export deelnemers is dit: naam, organisatie, e-mailadres, postadres straat, postadres huisnummer, postadres toevoeging, postadres postcode, post adres plaats en postadres land.

Je kunt nu een export maken van deze lijst. Bij Acties, Exporteren naar Excel zonder notities.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *