Procedure CP uploaden van LinkedIn naar PV. Het gaat om de nieuw marketeers die we elke 90 dagen in PV zetten.

Inloggen in Phantombuster met info@limefactory.nl -> launch Nederland of Belgie: https://phantombuster.com/

In plaats van de search te openen zoals in het filmpje, moet je eerst de laatste search dupliceren en vanuit LinkedIn sales navigator de link van de saved search erin plakken. Nu kan je de naam aanpassen en verder hoef je alleen maar op ‘Verder’ klikken en dan heb je de nieuwe search gemaakt. Klik dan op de search en daarna op ‘Launch’. De rest is hetzelfde als in het filmpje.

  • Naam bestand aanpassen en
  • Kopieer het bestand naar de Google Drive en open het in de browser als Google Sheet.
  • Download als Excel
  • Open in Excel en opslaan daar als csv.

Laat de sales medewerker eerst de csv doorlopen voordat deze geupload wordt:

  • Zorg dat de bedrijfsnamen zoals die in het document staan, hetzelfde zijn als PV. Zo niet, maak dan een organisatie aan met exact de bedrijfsnaam zoals in het LinkedIn bestand staat.

Stappen in PV:

– Ga naar Instellingen – Gegevens importeren
– Dupliceer de laatste upload (Let op: selecteer de juiste Nederlandse of Belgische upload)
– CSV Bestand uploaden
– Instellingen staan standaard goed à verder klikken en bevestigen.

Logboek doornemen om fouten bij upload te checken:
– Instellingen – logboek – algemeen: hier kan je kijken naar welke CP’s al in PV stonden & even nagaan of deze functies vb. gewijzigd zijn + aanpassen waar nodig.

Check nieuw geïmporteerde CP-en via Kenmerken – Upload – Nieuw marketeer België of Nederland: CP openen, even nakijken of het relevante functie is en:
– Verplaatsen naar juiste organisatie (indien nodig)
– Mail adres invoeren
– Alle kenmerken correct aanpassen
– Taak/ verkoopkans aanmaken

Mailen

Kenmerk ‘Nieuw Marketeer’ verwijderen

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *