Nederlandstalige BEVESTIGINGSMAIL (Claudia / Babette)
Dag *NAAM CP*,
Super dat jullie met *PRODUCT* zullen deelnemen aan de Monsterbox van *MAAND* in Nederland. Bedankt voor de bevestiging. Het staat alvast genoteerd! 😊
Wij zullen 6.000 Monsterboxen verdelen. Ik heb genoteerd dat jullie zullen deelnemen met *AANTAL STUKS* producten.
Indien je met 5.000 producten of meer deelneemt van één zelfde product (evt. mix varianten gecombineerd), kan je ook Consumer Insights verkrijgen. Als de oplage waarmee je deelneemt lager is dan 5.000 producten, dan kan dit om operationele redenen niet.
Mijn collega Kevin (CC) zal je de aanleverdetails bezorgen en de verdere opvolging van de Monsterbox op zich nemen. Hij zal je ook op de hoogte houden wanneer we de producten graag ontvangen en welke informatie we nog van je nodig hebben. Binnen 5 werkdagen kan je een mailtje van hem verwachten.
Facturatiestroom:
Deelname aan de Monsterbox is gratis. Wij dienen van de Belastingdienst een factuur te sturen voor de dienst die wij leveren van 0,12 cent per sample en jullie dienen dan een tegenfactuur van hetzelfde bedrag te sturen. De twee facturen kunnen in de administratie tegen elkaar worden afgeboekt. Echter een btw-verschil dat ontstaat dient wel betaald te worden, maar kan uiteraard teruggevorderd worden.
We kunnen er ook een ‘jaarfactuur’ van maken, dan hoeven we beide maar 1 factuur te sturen aan het eind van het jaar, dat maakt het wel zo makkelijk. Indien noodzakelijk, PO nummer voor facturatie.
PS: als je vragen hebt over facturatie, dan mail je best naar facturen@limefactory.nl
Zou je geïnteresseerd zijn in een van onze aanvullende Monsterbox-diensten?
Wanneer je deelneemt aan de Monsterbox, bieden we extra diensten aan om de bekendheid te vergroten, ambassadeurs te vinden voor jouw merk en/of diepgaande Consumer Insights te ontvangen.
• Media Package: Vergroot de bekendheid van je product door je boodschap te delen via onze nieuwsbrief en Social Media kanalen. Bovendien maken we gebruik van influencers die perfect passen bij jouw product.
• Tell-a-friend Package: Geef meer aandacht aan je product door tevreden gebruikers om te zetten in ambassadeurs. Elke Monsterbox-koper die positief reageert op jouw product, ontvangt een aantal unieke codes (door jou te bepalen) om te delen met anderen. Met deze codes kunnen ze gebruik maken van een cashback-promotie of deelnemen aan een wedstrijd.
• Consumer Insights Package: Verkrijg waardevolle marktinzichten via een op maat gemaakte vragenlijst. We kunnen tal van inzichten voor je verzamelen over bijvoorbeeld smaak en verpakking. We sturen deze vragenlijst naar alle Monsterbox-kopers of (indien gewenst) een segment van hen.
• Branded Box Package: Krijg volledige exclusiviteit met een speciale editie die alleen jouw producten bevat en volledig in jouw huisstijl wordt opgemaakt.
We horen heel graag van je als je interesse hebt in één van de beschreven diensten, zodat we je meer details kunnen bezorgen en in een gesprek de specifieke wensen en/of behoeften kunnen bespreken.
Wij hopen je hiermee van dienst te zijn geweest, en zien je reactie met belangstelling tegemoet.
Nederlandstalige AANLEVERDETAILS (Kevin)
Hi *NAAM CONTACTPERSOON*,
Zoals afgesproken kan je hieronder een mailtje terugvinden met de praktische details en informatie omtrent jullie deelname met *PRODUCTNAAM* aan de Monsterbox van *MAAND* in Nederland.
Praktische informatie
We hebben nog enkele vragen omtrent de deelname en levering van jullie product. Bij deze dan ook de vraag om het antwoordformulier in te vullen. Je kunt dit antwoordformulier altijd tussentijds onderbreken, maar graag pas versturen als alle vragen zijn ingevuld. We verzoeken je vriendelijk deze vragenlijst binnen twee weken in te vullen en te verzenden.
Details rond aanlevering
Gelieve de producten (en eventuele flyers) tegen uiterlijk *DD/MM/YYYY* op te sturen naar:
Patijnenburg Magazijn
t.a.v. Lime Factory Monsterbox
Industriestraat 17
2671 CT Naaldwijk
Nederland
Geopend: maandag t/m donderdag tussen 8:00 en 16:00, vrijdag van 8:00 tot 11:00. Contactpersoon: Jan Meijer, mail: magazijn@patijnenburg.nl, tel: 0174 272 000 / Kevin Kok, +31 (0)6 – 49 77 53 19.
Aanleveringen uitsluitend met pakbon en voorzien van geleverde producten en aantallen.
Gelieve Jan en mij een mailtje te sturen met bevestiging van de leverdatum.
PS: Indien jullie een groter aantal zouden leveren, zullen wij deze in een volgende editie bijvoegen of anders naar de voedselbank brengen.
Wij hopen je hiermee van dienst te zijn geweest, en zien je reactie met belangstelling tegemoet.
Nog een fijne middag verder!
Engelstalige BEVESTIGINGSMAIL (Claudia / Babette)
Hi *NAAM CP*,
Great to hear that you’ll be participating in the *MONTH* Monsterbox in The Netherlands with *PRODUCT*. Thanks for confirming! It’s already noted down. 😊
We will distribute 6.000 Monsterboxes, and I’ve noted that you will contribute with *AANTAL STUKS* products.
If you participate with 5,000 units or more of the same product (a mix of variants is also possible), you can receive Consumer Insights.
If the participation volume is below 5,000 units, this unfortunately isn’t possible due to operational reasons.
My colleague Kevin (CC) will provide you with the delivery details and handle the further follow-up regarding the Monsterbox. He will also keep you informed about when we would like to receive the products and what additional information we may need from you. You can expect an email from him within a few (working) days.
Billing flow:
Participation in the Monsterbox is free of charge. We are required by the Tax Office to send an invoice for the service we provide of 0.12 cents per sample and you must then send a counter-invoice of the same amount. The two invoices can be offset against each other in the administration. However, any VAT difference that arises must be paid, but can of course be reclaimed.
We can also make it an ‘annual invoice’, then we both only need to send one invoice at the end of the year, which makes it easier. If necessary, PO number for invoicing.
PS: if you have any questions regarding invoicing, please send them to facturen@limefactory.nlÂ
Would you be interested in one of our additional Monsterbox services?
When you participate in the Monsterbox, we offer additional services to increase awareness, find ambassadors for your brand and/or receive in-depth insights.
- Media Package: Increase the awareness of your product by sharing your message through our newsletter and social media channels. Moreover, we use influencers who completely match your product.
- Tell-a-friend Package: Give more attention to your product by turning satisfied users into ambassadors. Every Monsterbox buyer who responds positively to your product will receive a number of unique codes (to be determined by you) to share with others. With these codes they can make use of a cashback promotion or participate in a contest.
- Consumer Insights Package: Gain valuable market insights through a customized questionnaire. We can gather numerous insights for you about, for example, taste and packaging. We send this questionnaire to all Monsterbox buyers or (if desired) a segment of them.
- Branded Box Package: Get complete exclusivity with a special edition containing only your products and complete in your corporate identity with your name.
Please let us know, so we can provide you more information and have a talk about the specific wishes and/or needs you have.
We hope this information has been useful to you, and we look forward to receiving your response.
Have a nice day!
Engelstalige AANLEVERDETAILS (Kevin)
Hi *NAAM CP*,
As agreed, you can find below an email with the practical details and information regarding your participation with *PRODUCTNAAM* in the *MAAND* Monsterbox in The Netherlands.
Practical details
We do have some questions regarding the participation and delivery of your product. We kindly ask you to complete and submit the questionnaire. You can interrupt this answer form at any time, but please do not send it until all questions have been completed.
Details regarding delivery
Please send your products (and eventual leaflets) at the latest Friday *DD/MM/YYYY*Â to:
Patijnenburg Magazijn
t.a.v. Lime Factory Monsterbox
Industriestraat 17
2671 CT Naaldwijk
Nederland
Opening hours: Monday through Thursday between 8 a.m. and 4 p.m., Friday from 8 a.m. to 11 a.m. Contact person: Jan Meijer, mail:Â magazijn@patijnenburg.nl, tel: 0174 272 000 /
Kevin Kok, +31 (0)6 – 49 77 53 19.
Deliveries only with packing slip and provided with delivered products and quantities.
Please send an email to Jan and me to confirm when the goods will be delivered.
PS: when you will deliver a bigger amount of products, we will add the products to the next edition or bring it to the foodbank.
We hope this information has been useful to you, and we look forward to receiving your response.
Have a nice day!