Onderwerp: Update sampling Witte Reus bij SaniSale // Foto’s en consumenten feedback

Hi Lisa,

Hierbij een paar foto’s van de sampling campagne van Witte Reus bij SaniSale. De medewerkers vinden het erg leuk om een sample weg te mogen geven. En consumenten zijn blij verrast bij het krijgen van een sample.

Medewerkers geven ook aan dat consumenten in de winkel al aangeven dat ze de geur van de toiletblok heerlijk vinden. En zowel medewerkers als consumenten vinden het een leuk en passend product bij sanitair.
Hierbij ook een aantal mooie reacties van consumenten:

  • “Ik vond de geur heel erg lekker hoor en bedankt voor een proef toiletblok. Dit hadden wij anders niet ervaren!”
  • “Ik vond de geur echt geweldig, kan volgens mij niet beter.”
  • “Dit product stijgt nu ver boven alle toiletverfrissers uit. Gewoon een geurexplosie in de badkamer. Heerlijk!”
  • “Superleuke actie. Nog nooit iets dergelijks gebruikt, maar top gaan we vaker halen.”

De Consumer Insights pagina laten wij nog een maand doorlopen. Hierdoor geven we de consument de tijd om hun feedback over Witte Reus achter te kunnen laten. Begin december zullen we de eindevaluatie naar je sturen. 


Hi Larissa,

Alles goed met jou? Ik heb de eerste foto’s ontvangen van de kanalen, zie de bijlage.

Onze fotograaf gaat volgende week ook langs een locatie en deze foto’s deel ik graag met jou. Via de consumer insights (online vragenlijst) zijn de eerste reacties binnengekomen, zie hieronder een aantal leuke consumentenreacties:

– Erg lekker geur, die ik zeker vaker ga gebruiken!!!

– Het zijn altijd goede geuren en de spuitbussen hebben een goede vorm

– Lekkere frisse geur! Vooral lekker nu het zomer is!

– Heerlijke geur en mooie actie en leuke verrassing bij de winkel.

– het is een geweldige prijs kwaliteit verhouding echt uitstekend

Eind deze week stuur ik jou een kanalen update en nog meer foto’s en reacties.

Groeten,

Inge

Dag Jean-François,

Alles goed met u? De actie van Ricola is bijna afgelopen bij INNO

Wij hebben heel veel reacties ontvangen via de consumer insights. Normaal hadden wij 200 reacties verwacht ( uitgaande van 200K samples, en een response van 1 promille).

Momenteel hebben wij al 1550 reacties!! Wij hebben eerder acties gedaan bij INNO en het werkt erg goed omdat ze altijd goed over de actie vertellen en de incentive is een INNO cadeaukaart. Hieronder vind u weer een aantal mooie reacties:

– Lekker verfrissend met een lekkere nasmaak eenmaal het op is.

– Verfrissende citroensmaak

– Het is lekker en bovendien suikervrij

– Het zit altijd in mijn handtas.

– Zorgt voor frisse adem

– Het is heel handig want het is klein maar het is wel heel lekker.

Er komen nog regelmatig reacties binnen via de consumer insights. Wij laten daarom de actie nog 2 weken doorlopen en hierna zullen wij de eindevaluatie met u delen. 

Groeten,

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *