Wij willen altijd graag onze samplingcampagnes meetbaar maken, zodat je iets meer inzicht krijgt in het succes van een campagne. Hiervoor hebben we een ‘Consumer Insights Applicatie’ opgezet.

Jullie kunnen kosteloos gebruiken maken van deze Consumer Insights Applicatie. Dat maakt bij ons altijd deel uit van een samplingcampagne. We stellen hierbij de volgende vragen standaard. Mocht je eventueel een vraag willen toevoegen, dan zou dat kunnen.

Heb jij of iemand anders het product geprobeerd?

– Ja – Nee

Wat vond je ervan?

– Uitmuntend – Goed – Voldoende – Matig – Zwak – Niet geprobeerd

Overweeg je dit product in de toekomst te gaan kopen?

– Ja zeker – Ja waarschijnlijk – Misschien – Nee waarschijnlijk niet – Nee zeker niet

Kende je het product al?

– Ja, ik koop het product vaker – Ja, maar nooit gekocht – Nee

Wat vond je ervan om dit product gratis te ontvangen?

– Leuk en passend – Leuk – Neutraal – Had niet gehoeven – Liever niet

Overige opmerkingen: ….

Je kan dan voor de A6 flyer deze copy aanhouden, zie ook attachment voor een voorbeeld:

Reageer en maak kans op een iPad Air. Wij zijn benieuwd naar je mening! Ga naar www.monstertester.nl/lipton en laat je mening achter. Het duurt nog geen twee minuten.

Hier een link naar de afbeelding van de iPad Air: 

De iPad Air wordt verloot onder alle deelnemers van ons feedbackprogramma, dus dat kan ook bij een andere actie zijn dan bij jullie merk.

Ik hoor graag of jullie hiervan gebruik willen maken.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *