Per 1 mei 2022 hebben we een nieuw (verkort) klanttevredenheidsonderzoek, oftewel KTO.
Het werkt als volgt:

  1. Circa 1 tot 3 weken na de (mondelinge) eindevaluatie stuur je de klant een e-mail toe met de volgende tekst:

Subject: Wat vond je van onze dienstverlening?

Beste >>voornaam<<

We hebben recent een project voor je afgerond en zouden je graag een paar vragen willen stellen over hoe je de samenwerking met Lime Factory hebt ervaren. Het invullen van de korte vragenlijst duurt slechts een paar minuten en je doet ons er een groot plezier mee.

Ja ik doe mee

Alvast veel dank voor je medewerking en vriendelijke groet,
>>jouw naam<<

2. Voor de Engelse versie kun je deze tekst gebruiken:

Subject: What did you think of our services?

Dear >>first name<<

We recently completed a project for you and would like to ask you a few questions about your experience of working with Lime Factory. Filling in the short questionnaire only takes a few minutes and you will do us a great favor with it.

Yes I’ll participate

Many thanks in advance for your cooperation and best regards,

>>your name<<

3. Je kunt de links naar het KTO eventueel ook op een andere manier gebruiken. Dit zijn de links:

Nederlands: https://limefactory.typeform.com/to/GgwCM5aK
Engels: https://limefactory.typeform.com/to/tAazNVA4

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *